Team EOT gennemfører en stærk markedsføringskampagne af EOT overfor besøgsmålgrupperne. Dertil kan I som udstillere være med til at markedsføre messen mere personligt over for jeres nuværende og potentielle kunder.
Markedsfør din virksomheds deltagelse og EOT generelt - både elektronisk og fysisk ved hjælp af din hjemmeside, sociale medier og trykt materiale. Alt materiale er gratis og findes i flere sprogversioner.
Til venstre finder du nogle konkrete forslag til markedsføringaktiviteter af EOT. Vi sender besked til jer, når der kommer flere muligheder i løbet af foråret.
Kontakt os gerne, hvis I har forslag eller spørgsmål på email info@eot.dk
For at optimere udstillernes udbytte af deltagelsen - og af sikkerhedsmæssige årsager - har børn og unge under 16 år ikke adgang til EOT med mindre de er i følgeskab med voksne faglige besøgende. Børn og unge under 16 år indgår ikke i besøgsopgørelsen.
Unge fra 16 år har adgang til messen, hvis de kommer fra relevante uddannelsesinstitutioner og ledsages af en lærer. For at holde besøg fra denne målgruppe på et rimeligt niveau opfordrer vi udstillerne til at distribuere invitationer til uddannelsessektoren med omtanke.
Vi opfordrer dog til, at man tager pænt imod de unge, som jo repræsenterer fremtidens kunder, vær blot samtidig opmærksom på, at de ikke "stjæler tiden" fra dagens aktuelle og relevante kunder.